Sdknurr Hanımlar nışanım geldi ve çok şiddeli kasılamalarım oluyor. Saat 1 civarı açile gittik ve muane oldum ebe açılmam olmadığını söyledi ama nışanım geldi çok şiddetli sançılarım var napmalıyım bilmiyorum
Sdknurr Mircet 5 dk ve 10 dk arası gelip gelip gidiyor çok şiddetli bi şekilde ağlamaktan canım çıktı artık
Edsn Ağlamadan nefes alıp vererek karşılamaya çalış dua et bol bol lütfen şimdiden tüketme kendini yoksa ıkınmaya halin kalmayacak sakin olmaya çalış
Sdknurr Edsn ebe muane etti açılma olmadığını söyledi bu sancılar neyin nesi oluyor allahım yardım et
Edsn Sdknurr canım dualarımız senin Rabbim yardımcın olsun doğumun kolaylıkla olsun inşallah açılman yavaş yavaş olacak galiba ama sancı sıklığını kontrol et ona göre de birkaç saatesonra tekrar git sen hastaneye
Papatya-20 Sdknurr dualarım seninle olsun canım hayırlı ugurlu saglıklı şekilde al bebişini kucagına rabbim bu yolda bırakmadın kolaylıklar versin 🙏🏻 ✨
Sdknurr Edsn gelen sançı bi dk sürüyor 5 10 dakka aralıkta geliyor hafta sonuda girdi devlete gidiyordum normalde doktorda olmaz şimdi
Hatice1207 Allah yardımcın olsun kuzum, yakınlarda başka hastane yok mu en azından ntsye bağlanabileceğin? Hem sancılarında sıklaşmış, daha detaylı bakarlardı. Güzel haberlerini bekliyoruz, dualarımız seninle.🤲🏼❣️
Sdknurr Papatya-20 allah hepinizden razı olsun benim gibi bekleyenleri rabim hayırlısıyla kavuştursun şuan annemin kıymetini bin kat daha iyi anlıyorum. Tek olmakta kötü bişey
Merveardabayram Burnun dan nefes al azından ver yavas yavas yap bunu. Duşa gir çömel sancılar la anca böyle başa cıkabılır acılmanı hızlandırabilirsin.
Merveardabayram Sdknurr bol bol duşa gir ağrıların hafiflesin ama geçmez tabi sen o anı kurtarırsın doğumun kolaylaşır