Kundak yapın mutlaka yarım kundak. Her bebek sıçrar benim 2 aylık oldu hala uykusunda sıçrıyor kollarını bi bezle sıkı olmayacak şekilde bağlıyorum uykusu bölünmüyor. Ama gündüz yapıyorum bunu akşam yatarken sadece yan yatırıyorum kollari serbest oluyor Allah korusun gece tehlikeli olabilir