zkkknn açlık tokluk şekerine falan baktı birde son 3 ay şekere baktı kanda normal çıktı.şeker yüklemesi yaptırmamıştım.iki doktora birden gidiyorum özeldeki doktorumda yürüyüş yap hamır işleri ve meyve yeme dedi 9 gün sonra rendevum var en kötü şeker ilacı alıp kendim ölçcem sürekli hastane fenalık geliyor