ppapatyaa Hanımlar 2019 yada 2020 itibari ile bu hastanede dogum yapmis olan varmi gerek doktor erek hemsireler hijyeni ve normal sezeryan fiyatlari icin bilgilendirebilirmisiniz
Eyluleda ppapatyaa bi aralar orada annem mali müşavirdi.pek iyi bir hastane değil. Hem çalışan kadrosu çok tecrübesiz hemde gereksiz pahalı diye biliyorum . Başka bir seçeneğin varsa kullan derim