Selam kızlar sürekli aklımı kurcalayan bir konu bebeğimi kısmetse inşallah sağlıkla kucağıma aldığımda evdeki bakımı nasıl olacak yani annem yanımda olacak elbette 😊 Ama yine de altını aç yıka emzir bundan ibaretmi ya da her ağladığında veya uykudan uyandığında emzirmekmi gerekiyor tecrübeli anneler bilgilendirirse çok sevinirim 🤗