Aygul01 canım sanırım sen hiç araştırma yapmıyorsun veya elinde bulunan telefonu sadece sosyal medya için kullanıyorsun. Birincisi, folik asit, Demir ilacı, vitamin D gibi takviye edici vitaminlerin ilaç olmadığını öğren . İlaç, vücudun tanımadığı bir şeyi vücuda almaktır.. senin vücudun, folik asiti, vitamin D yi ve Demir ilacını tanıyor. Var zaten senin vücudunda bunlar. Gebelikte çocuk senin vitamin depolarını kullandığını için, ve bu depolar bebeğe ve sana yeterli gelmeyecegi için doktorlar bizlere takviye veriyorlar. Önce bir bunu öğrenelim bence. İkincisi, folik asit vitaminiyle ilgili, dünya sağlık örgütünün muhteşem çalışmaları var, nöral tüp defektinin kapanması için veriyorlar o vitamini ve bütün dünya bebekleri kullanıyor. Sen doktordan daha çok biliyorsan, evde yap doğumunu.. takiplere gitme? Neden gidiyorsun? Herşey sana saçma geliyorsa? Hiçbir şey bilmediğin, vitaminlere sentetik hap demenden anlaşılıyor .