Tugbayamn Hanımlar 32+5 günlük hamileyim kilosu 1720gram ama doktor kilosunda bir sıkıntı yok dedi bana az geliyor bebeğe kilo aldırmak için neler yemeliyim neler yapmalıyım yardımcı olurmusunuz lütfen?
Minikannesi00 Tugbayamn sabah mutlaka bi bardak portakal sıkar,bi yumurta haşlardım ve ceviz yerdim. Normal bide kahvaltılıklar işte. Genelde gün içinfe muzlu süt yspıp içiyodum . Çay,kola,kahve hiçbrni 9 ay boyunca içmedim . Bunları yaparsan işine yarar canım
Mervehasan Merhaba canm o hafta bnm bebegımde 1700 grmdı bugun gıttık 2500 olmus 35 haftalıgım.Süt muz ceviz fındık kuru üzüm kuru incir bol bol meyve her gun bır yumurta bır kase yogurt balık et yesıl mercımek bunlar kılo aldırıyor bırde tahın pekmez yıyorum sabahları gun ıcerısınde dort bes kasık pekmez yıyorum
Tugbayamn Mervehasan ben aşerirken çoğu şeyden tiksindim o yüzden çok yiyemiyorum ondan mı oldu acaba
Minikannesi00 Hashasim2020 hem ondan hemde kafein direkt bebeğe geçiyor ve bebek vücuttan atamıyor . Bu da doğduğunda uyku sorumu,huysuzluk vs. Yapabliyor . Zaten demir ilacı içtiğimden dolayıda çay falan tüketmiyodum . Sebep çok :)