Esohamis özelde sorun yaşayan var mı diye sordunuz bende evet dedim !!! şimdi niyetimi mi yorumluyorsunuz 😂burda konu özelde sorun yaşayan var mı ??evet var !!! Bu kadardı !!!! her ülkede olduğu gibi, burda da kötü hastane ,kötü doktor var , Allah kimseye yaşatmasın!!! ama bu korkuyla da yaşamayın derim!!! iyiler daha çok sorunsuz hastane var mı diye sorarsanız onu da öneririm size ..