Nylo Canım benim anne baba olan her insanın en doğal ve istemsizce dilediği şeydir bu, günaha girecek ne var bunda ☺️ Oğlu olan kız ister kızı olan oğlu gayet normal bu durum. Tabiki sağlıklı olmasını dilersin herşeyden önce, bunda falan kafaya takacak bişey yok rahat ol. Benimde bir kızım bir oğlum var, şimdi 3.ye hamileyim süpriz bi gebelik oldu. Bugün öğrendik daha cinsiyetini ama bizimki artık tam bir hediye gibi ne olursa olsundu yani ve kızmış 🥰2. kızım yolda 😘🌺