1PrensAnnesi Aslında ben de hep arastırdım herkes böyle söylüyor saniyeler sürdüğünden ve acımadıgından bahsediyor , ilk seferinde ben de kasmadım o yüzden , rahattım , ama inanılmaz acı verdiği için ikinci deneme daha zor oldu ve bikac kez denemeden sonra doktor kemiğe bile değemediğini söyledi:( Bütün gün üzülüp durdum. Haftaya bidaha yaparız dedi ama yine duramazsam benim için ciddi travma olucak .. Herşey bu kdr normalken normal dogum yerine sezeryan olmak zorunda kalırsam da ayrı üzüleceğim .