Merhaba kızlar 38+2 deyiz ve bugün ilk kez çatı muayenesi oldum anlatılanlar kadar korkunç bi durum değildi ama evet hoş bi durum da değildi herneyse çatımın dar olduğunu söyledi doktorum ve sezeryan olmam gerektiğini normal doğumun bende hoş olmayan tranvalar bırakabileceğini söyledi
ailemden bazı kişiler özel hastane para koparmak için yapıyordur başka hastaneyede gidip muayene ol diyorlar kafam çok karışık benim gibi bu durumu yaşayan varmı beni aydınlatırmısınız