Nur-1111 bende bugün kontrole gittim 20+6ydık Prof inceleme yaptı beyin,kilo,kalp,plesenta,baş,uyluk,omurga vs rutin ölçümleri yaptı herşeyin yolunda olduğunu ve başka bir tetkik istemediğini söyledi 🤲🏻 ama detaylı değil normal muayeneme gitmiştim bir sonraki kontrol 4hafta sonra şimdi yaptırmalı mı detaylı yaptırmamalı mı renkli de göremedik yüzünü kapamıştı önerileriniz varsa dinlemek isterim güzel anneler 🌸