Sdknurr ben imkansız olduğunu düşünmüyorum. İlk gebeliğimde sadece göğüslerimin altına sürmemiştim bitek orası çatladı. Ailemde çatlamadık yok. Kilo çatlağımda vardı eskilerden kalma. Yani çatlamaya müsait yapıdayım. Bu gebeliğimde düzenli kullanamadım Doğumdan sonra belli olacak. Lierac kullandım hep. Çatlayanlar az sürüyor bence ondan çatlıyorlar. Son 2 ay günde 2 kez kullanmıştım.