Doktorum bana endişe etmememi söyledi normalde 30mm olması gerekiyormuş 20 nin altına düşerse tehlikeli dedi rutinlerini yapabilirsin. Ama kendini yormadan çok ayakta kalmadan dedi. İki gündür sancım oluyordu çocuk aşağıya çok baskı yaptığı İçin ölçtürdük yani daha öncesinde kaçtı bilmiyorum.