Ese_64 yatıcakmısım evet,bir kızım var bakalım nasıl olucak.allah herkesin yardımcısı olsun.birinci de böyle birsey basıma gelmemıstı.bu hamileliğimde hiç yerımde durmadım desem yerıdır.
kayınvalideminde kanaması çok olurmus ,sürahi dahi kaldırsam olurdu dedi.ama eşim gayet sağlıklı bir adam 😀umut bulmaya çalışıyorum moralimi iyi tutmaya çalışıyorum.