Kızlar son 2 aylık kontrolllerimde bebek hep baş aşağıda önceki haftamda28 haftalikti şuan 31 haftalik oldum hala baş aşağı duruyor arada rahmime baskı yapıyor acaba erken doğum riski falan olurmu baş aşağı pozisyonda durması.daha erken degilmi ya dönmesi nomalde son ay ve son haftalarda döner diye biliyorum.