Her akşam yemekten sonra aynı sıkıntıyı yaşıyorum . Sanki yemek değil de taş yemişim gibi. Çok ama çok rahatsız oluyorum nefes almakta zorlanıyorum midem o kadar şişiyor ki , soda içiyorum rezene içiyorum yine de faydası yok. Ne olur tavsiyelerinin varsa söyleyin 🤦🏼♀️😢😔