Dilekguney Canım 1 muhabbet kuşum, birde papağanım var, bende bebek bekliyorum ve kuşlarımda ebediyen bizimle olacak, hiçbir zararı olmaz merak etme, evin içinde bakılıyo tertemiz, aksine alerjik rahatsızlıkların önüne geçiyo bebek büyüyünce. İlk aylarda aynı odada bulundurmazsın çokta için rahat etmezse.