Kentte Hüseyin Mıhçı çok çok iyi bir doktor.Pişman olmazsın.Onun kdr tatlı dilli,güler yüzlü,ilgili ve pozitif bir doktor görmedim daha önce.Beğenmeyeni de duymadım.
Devlette Mehmet Sipahi ve Sadettin Oğuzhan Tutar’a gittim.Devlet hastanesinde olabilecek en ilgili ve iyi doktorlar bence.Şebnem Alanya Tosun’a gidenler de var çevremden,gayet memnunlar 😊