Birannebirbebekk bu konuyu tartışmaya çevirmek sizin sezeryanı kendi seçiminiz olarak yapmanızdan kaynaklanıyor. Normal olan birşeyi burada sırf siz istiyorsunuz diye anormal olarak gösteremezsiniz. İnsanların yaratıldığından beri doğum var. Ve Doğum 50 yıldır sezeryan olarak yapılmaya başlandı. Ve son 10-15 yıldır Türkiye’de tavan yaptı. Siz bırakın geçmiş ölümleri, Avrupa’da sezeryan hiç hoş karşılanmayan birşey. Burada Avrupa’da yaşayanlar var onlara sorabilirsiniz. Ayrıca ben anestezi teknikeriyim. Sizin sezeryan diye ölüp bittiğiniz,aman inanılmaz rahat dediğiniz ameliyata sayamayacağım kez girdim ve hiçte öyle değil gerçekler. Rahim bir organ. Vajinada kesilen bir deri değil. Makata kadar da kesilse, organ kesilmiyor sonuç olarak