Alfabeta Asenadgdvrn80 bem 17. Haftadayım iki haftadır kuyruk sokumu ağrısı var bende belimde agrıyor ama nedendir bilmem belkide bebek büyüdüğü içindir. Ptesi doktora gidince sorcam
giyus06 Asenadgdvrn80 normal o agrılar canm benimde kasık agrılarım bel agrım olurdu kasık agrım gecti fakat bel agrım devam ediyor yemek yaparken ayakta fazla kalınca agrır hemen normal korkma
Bgmky Asenadgdvrn80 bende de vardı doktorum ek vitamin verdi Demir magnezyum ve d vitamini onları alınca geçiyor
giyus06 Alfabeta canm bende 17+4 haftalık hamileyim benimde bugün başladı bel agrım cok rahatsz edici bi sekilde agrıyo belkide bebek büyüdüğü için olabilir
Alfabeta giyus06 yanii ben öyle olduğunu düşünüyorum sonucta ayakta dururken ki şeklimiz değişiyo ister istemez onunda etkisi vardır illaki
giyus06 bugün bulaşık makinesi boşaltırken girdi agrı bi dahada cıkmadı zaten hamilelikten dolayı yemek yaparken falan cok agrıyo belim gecmezse yakı vurayım diyorum