Sedef-mus Arkadaşlar merhaba bugün kan testi yapıldı ve test sonucu beta16888,2 cıktı sizce ikiz olabilir mi
_Mother_ Sedef-mus aslında burda betası haftasına göre yüksek olup veya birden fazla yükselince ikiz olduğunu duymuştum ama bu konu hakkında bir fikrim yok ailede var ise sende neden olmasın ki ama en mantıklısı usg görüntüsü olur gönlünce olsun
Bicicekbibocek Sedef-mus 16 bin dimi baya yüksek ve bence ikiz betadan anlaşılıyor hayırlısı olsun inşallah
MiniKaya Sedef-mus canım benimde 5. Haftada 15 bindi bende senin giibi şüphelendim ama doktor baktı kese tek bebek tek dedibir sonraki hafta kalp atışındada teyit etti neden böyle dedim bazı gebelerde böyle olabiliyor demişti ☺️