10 haftalık hamileyim 1 hafta önce kanamam oldu çok az akıntıyla birlikte.doltor progesteron verdi 200 mg fitil olarak enfeksiyonda varmış antibiyotik de verdi bugüne kadar kanamam yoktu ama bugün baya adet olur gibi çamaşırıma kan bulaşmış bu şekilde olan varmı ilaç kullandığım halde kanama olması normalmi ??? Korkuyorum eşim yurtdışında ailem uzakta napcağımı bilemedim 🙏🙏🙏🙏