İyi akşamlar kızlar 20. haftada plesentan tamamen değil ama kısmen rahimi kapatıyor dedi doktorum endişelenme yukarı çıkabilir dedi şuan 27+5im geçen gittiğimde hala çıkmamış farklı bir doktordan fikir alayım dedim ağlayarak çıktım odadan aranızda bu durumu yaşayan bi fikri olan var mı