MiniKaya ahhh o miğde yanması☹️Bende bir müddet sonra geceleri uyutmamaya başladı.otutarak uyuyorum hala.arada kafam düz pozisyona gelirse Miğde suyum ağzıma geliyor vr boğulacak gibi oluyorum. İki kere soluk boruma kaçtı kaç saat öksürdüm.ilk zamanlar ılık süt ve karpuz kesiyodu yanmaları ama kesmemeye başladı mecburen gaviscon (sade olanı) kullanıyorum.galiba 11. Gavisconumu dün bitirdim 😂 doğumuma 9 gün kaldı bi şişe daha biter herhalde 😂