HAU Meraba güzel anneler 10+4 gebeyim ilk hamileliğim sağlık ocağında kontrolum vardı kan tahlili sonuçlarında ebe guatırını dr göster dedi doktoruma sonuçları attım oda endokrin bölümüne git dedi böyle birşey başına gelen var mı korkuyorum
ecembugra53 HAU Evt canım tsh yüksek çıkmıştır o cok önemli randevu al git ilaç veriyor 2.5 aştı olması gerekiyor canm