balyanakoglum cAnım bende öyleydim 28 yaşındayım epişasyona gittim iki yıl önce bitmemişti tam , hamile kalınca tekrar eski galine geri döndü aynı sakal gibiydi. 30 şu haftalarda göremiyorsun alt tarafı bende kuaföre gittim on dakika sürdü o da ben beklete beklete yaptırdım sende git tertemiz oluyor sonra tam uzamayanlar alınmayanlar oluyor ikinci hafta bi daha gittim şimdi iki hafta sonra doğumum var yine giderim , hiç acımıyormuş bundan sonra giderim hep.