uday Arkadaşlar benim bir haftam kaldı ve halen karnım aşağı inmedi herkes diyo sen daha bir hafta ya doguramazsin senin günün geçer diyorlar karnım aşağı ne zaman iner bu duruma canım sıkılıyor
Ella uday o belli olmaz benim ilk gebeliğimde Doğumdan 1gün öncesi göbeğim düşmüştü stres yapıp kendini üzme herkesde farklı olur o
1987gokce uday canım son haftalarinsa doktorun en doğru bilgiyi verir sana. Etraf zaten atıp tutmakta bir dünya markası takma kimseyi tadını çıkar son hamilelik günlerini. 😊
Hilal54 uday benim de som haftam karnim inmedi ama doktorum bebegimin indigini soyledi ve 10 gune kadar dogurursun dedi
Ella uday ayyy herkes okadar çok biliyorki sanırsın onlar doğuracaklar boşver canım sen onları tadını çıkar hamileliğinin geçde erkende olsa allah sağlıklı doğumlar nasip etsin inş.
Edos Icerde kalacak degil ya bugun gelmezse yarin elbet gelecek 😂Bunye meselesi tatlim agzi olan konusuyor. Doguma yarim saat kala inmisti benim ablamin karni☺
Busrakuccuk Benimde hala inmedi 15gun donra dogum yapcam iki de bir sen doguramazsin karnin hala dik diyorlar umrumda bile değillll😈