BMehtap normalde kadın doğum ve çocuk için ideal bir hastane ancak çok yoğun olduğu için olsa gerek doktor ve hemsirelerde tahammül sorunu var. Kesinlikle temiz olduğunu düşünmüyorum. İlk hamileliğimde acile gitmiştim sancı vardı, kadını kürtaj yapıp parçayı masanın üstüne koymuşlardı bundan 2 yıl önce hala gözümün önünde. Kadının biri ağlıyordu yuruyemiyorum diyodu, hemşireler ite kaka yürütmeye çalışıyordu kadını. Hepsi gözümün önünde hala. Ben Beykoz devlet hastanesine gdiiyorum ve bildiğin özel gibi, doktorlari da çok iyi. Tavsiye ederim.