Merv3665 gecen pazar 34+2 de sumuksu akintim geldi ve kasik agrim vardi.Doktor 3 cm aciklik var ve bebek baski yapiyor diye yatis verdi.1.5 saat sonra normal dogum yaptim.Kızım 2300 dogdu ve kuveze girmedi korkmayin dogsada sorun olmaz haftasi ve kilosu iyi.Ama yinede siz bol bol yatin,wc harici kalkmayin