Bugün doktora gittim. Son adet tarihime göre 4+5 hamileyim. İdrar testinde ikinci çizgiyi görmüştüm. İki tane farklı test yaptım ikisinde de çift çizgi, ikinci çizgi biraz silik. Bugün doktor ultrasonla baktı kese görünmüyor; ama olabilir görünmeyebilir normal dedi. Kan testi yapalım dedi ben istemedim. Haftaya tekrar gidicem. Görünür mü sizce haftaya pazartesi? Moralim bozuk biraz. İlk çocuğumda da aynı bu zamanlar gitmiştim hatta daha da erken, adetim 3 gün geçmişti ve kese görünmüştü. Bu sefer 5 gün geçti adetim ama kese yok.😞