GizemDoan Merhaba 39+5 gün oldum öğleden beri bel ağrım var ve akıntım açık kahverengi ilk gebeliğim Hastaneye gitsem mi bilmiyorum 😥
GizemDoan [bilinmeyen] ağrı belimde sadece canım oturunca geçiyor ayağa kalkınca başlıyo amin sağol canım
GizemDoan baliminannesi06 [bilinmeyen] çok teşekkürler gidiyim bi tansiyon yüksekliği de var dua edin sağ Salim bebeğimle evime geleyim Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻