Arkadaslar 31 haftalik gebeyim ve ikinci defa idrar yolu enfeksiyonu oldum. Ilki normal gecti antibiotikum ile simdiki agrili geciyor ates halsizlik mide bulantisi ve karnimda sag tarafim sanci yapiyor. Tecrübeli olanlar antibiotikum haric evde neler yaptiniz gecmesi icin?