kızlar bugun yuruşuye gıttık yuruyuş bıtrıyordumkı bı karnım garıp oluyodu yemek yemege gıttık orda da bı garıb agrı vardı karnımda eve geldık ara sıra oluyo nasıl desem karnımın aşagı kısmı bı garıp oluyo sırtımında aşagsına vuruyo ama ıyıyım bışey yok su nışan hıç bışey yok ne ola bılır bu