Fattosc 22 haftadan itibaren erken doğum riskim vardı. Ve tam 35 haftalık iken ani doğum ile dünyaya gelmişti ilk bebeğim. Benim ki küveze alınmıştı çünkü sarılık vardı birde ciğerleri gelişmemişti. Ama 2 hafta demeden çıkardılar. Şimdi 18 aylık yanımda uyuyor şu an ve 3 ay sonra abi olucak.🤩🤩 hiç merak etme canım gayet güzel dönemlerdesin tabi Rabbim bilir ama riskli haftalarda değilsin artık. Hiç üzülme. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin.🤲🏻😘