Ayse0707 Ya ben de 33+2 yim ve sürekli kasılmalarım oldu bugün, hatta 1 saatte 5-10 kez kasıldığım oldu. Daha çocuğun hiçbir şeyi yok. Annemlere gitmiştik bayramda ne olur ne olmaz diye doğum çantamı oraya götürmüştüm dönüşte unutmuşum😔Şu an doğum yapsam hiçbir şeyim yok panikle yarın tekrar alışveriş yapıcam be olur ne olmaz, doğum yapsam kuvöze girer mi acaba? Pazartesi gidicem doktora ama korkuyorum