Arkadaslar bu gün cok işim vardı mide bulantısını cekmeym istedim oyüzden dün geceden ilk defa doktorumun tarif ettiği gibi iki adet prilam dr içtim yattım. Sabahtan beri kendimde değilim gözlerimi açamıyorum bütün heryerim ağrıyor. Ne yaptımı bilemiyorum bazen sanki düşünecelermi toparlayamıyorum öğlen 2.5 saat uyudum yinede uykum gecmedi nerdeyse bütün işlermde kaldı:( medpamit içtiğimde sürekli uyurum. Acaba prlam dr nin yan etkisimi yoksa hastalanıyor muyum? Sizlerde herhangi bir yan etkisi oldu mu?