Bsrlmnemr Arkadaşlar 36+3 olduk çok şükür nasipse 2 haftaya sezeryan olacağım bavulumu hazırladım ama bebek bezimiz eksik 🙈 sizler ne kullandınız? Neyden memnun kaldınız? Hangi özelliklere dikkat etmem gerekiyor? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
buseyusuf27 Bsrlmnemr canım bebek bezı en ıyısı yazıyorum sen fıyatına bakarsan uygununu alırsın ben prima pampers pure aldım en ıyı içerikli olanları yazıyorum bebeland canbebe goon bebek bezı minies molfıx ve molfıx pure&soft baby turco sleepy natura sleepy sensıtıve
Bsrlmnemr Misssimsek yeni doğan bebek bezlerinde göbek kordonu olan yer boş falan oluyormuş o şekilde dimi?
Bsrlmnemr tambirminnos bu yeni doğanlarda göbek kordonu olduğu için bişi oluyormuş orası boş mu dediler bişi dediler o şekilde dimi?
Misssimsek Bsrlmnemr gobegin geldiği yerde hafif oyuntu var. Bütün bezlerde aynı şekilde. Zaten en fazla 15 gün dikkat etmek gerek sonra göbek düşünce oyuntu olup olmaması çok fark etmiyor.