Hemşireler, doktorlar genelde koltukaltından ölçülen ateş ölçerleri tavsiye ediyolar ben öyle alıcam. Daha net ve doğru sonuç verdiği için. Alından alsanız yanılma payı olduğundan koltukaltı olandan da bulundurmanızı tavsiye ederim 😊 şampuanı bende hala araştırıyorum bakalım 😊