rose90 Merhaba arkadaşlar Ikea nin sundvik modeli karyolasıni almak istiyorum fakat anne yani olarak kullanmak için kullan varmı ilk seviyedeyken bir yanı çıkarılabiliyor mu ? Şuan birde smagöra diye bir model çıkmış aynı sorum bu karyola içinde geçerli. Ve diğer sorum da Ikea dan sünger yatak aldınız mı en ucuz olanı almayı düşünüyorum çünkü üzerine yün döşek yaptı annem ama çok mu kalitesiz acaba.
Tomriss rose90 ben sundvık modelini aldım bebeğim doğmadı henüz kullanmadım ama şimdilik memnunuz. İkeadaki sünger yataklara o kadar para verme bence ebebek yada yataşın trendyoldaki bebek yataklarına bakabilrsin. Ben trendyoldan yataş aldım.
sukayhanacar rose90 [url=https://hizliresim.com/ihdgAN][img]https://i.hizliresim.com/ihdgAN.png[/img][/url]
spaceship Merhaba, almadım, yukarda kalması için yazmak istedim. Deneyimli anneler bize de yardımcı olurlar 😊
Smy10 Ben ikisinide aldım fakat henüz kullanamıyorum 😄 yatak en incesini aldım içime sinmedi daha kalınıyla değiştirdim gidip, ben içine herhangi yün yatak vs koymayacağım için
rose90 Tomriss aaa çok sevindim sonunda alan birini buldum peki kurdunuz mu yatağı anne yani olarak mı kullanacaksınız yoksa normal haliyle mi
Tomrisme Gullıver anne yanı oluyor, sizin dediklerinizi bilmediğim için yorum yapamıyorum , ben de stoğa girmesini bekliyorum Gullıver’ın 😊
Tomriss rose90 yanımda kullanacağım iki kademeli yukarıda kullanacağım ilk etapta bebek büyüdükçe aşağıya indirilebiliyor yada ön kısmı sonradan çıkarılabiliyor.
Momster Merhaba ben sundvik aldim. Oncelikle ikea tercih etmemin en buyuk sebebi butun dunyada aynı modellerin satiliyor olmasi ki bu tur firmalar ciddi tuketici mahkemeleri sorunlariyla karsilasmamak adina her türlü onlemi alıyorlar. Turkiyeden alacagimiz Hic bir bebek markasinin besigi yada karyolasi dunyanin bu kadar cok ulkesinde bu kadar cok cocuk tarafindan kullanilmiyordur. Bu cok buyuk bir guvenlik olayi. Bir tarafi çıkabiliyor yatagin. Ama diger mağazalarda ki gibi indir kaldir bir sistemi yok. Tornavidayla sokmeniz lazim. Biz belli bi yastan sonra kendimiz sokeriz diye dusunduk. Anne yani yatagi olarak denemedik acikcasi. O sekilde kullanmakta istemiyorum ben cunku benim yatagim uygun degil. Yatak seviyeside 2 boy ayarlanıyor. Sizin yataginizin yanina uygun olur mu bir fikrim yok. Ama guvenligi benim icin hepsinden onemli :)
rose90 Momster benim tüm eşyalarım Ikea tarzını seviyorum ve evet bende malzemesinin hafif ve bebek yatağı standartlarına uygun olduğu iicn tercih ediyorum ama şuan mağaza olmayan bir ilde yaşıyorum bir türlü emin olmadığım için alamıyorum ve şuan stok Yok 🤦🏻♀️
rose90 Tomriss alt kademede bir taraf çıkıyor ama üstte emin değilim çünkü o şekilde görsel yok ve şimdi baktım Gulliver sadece alt değiştirme ürünü var