Neefeess benim de çok sık migrenim tutuyor ve parol asla işe yaramıyor. Ama hamilelikten önce de vardı benim hep dolorex içerdim, şimdi içmeyince kıvrılıp kalıyorum gözlerim zonklamaktan yerinden çıkacak gibi oluyor uyumaya çalışıyorum kafama buz koyuyorum ovduruyorum eşime. Başka çaremiz yok kaç kere acile gittim serum takmıyorlar gebe diye. Bir kere yalvara yalvara taktırdım o da şekerli suymuş hafifletti ama geçirmedi