Yaseminyrlmz Edanuuurrr bende 39+1 hergün beklemedeyiz artık rüyasında görüyo herkes ama yok gelmiyor 😀
Meriwa Edanuuurrr 42 yi bekliyorum doktorum 10 gün daha bekliycez dedi 3 günde bir nst ye giidyorım artık napalım hala yol kanala da inmemiş