Marazin_annesi Aysel_11 ben 10.hafatadan 18. Haftama kadar mısır yedim hemde tuzlu tuzlu amahic bise olmadi sen tuzsuz yiyosan sıkıntı olmaz bana olmadiysa yiyebilirsin…😇
Aysel_11 Marazin_annesi kaynama mısırı tuzlu yiyorum ama bunu az tuzlu yapıyorum biraz ayaklarımda şişme var 😞
Marazin_annesi Aysel_11 tuzdan dolayi ödem yapıyo canım bende oyle bise olmadi ama tuzsuz yemeye çalış bence…
Aysel_11 Marazin_annesi evet ya bide dükkan bakıyorum harekette yok ondan sanırım şimdiden olması delirtiyo beni 😞
Babyy1S Ebru2403 ilk bende yemezdim 3 ay bittikten snra cips cikolata baya yemeye basladim yuzumde sivilce olmayan ben yuzumde sivilce cikti hala yiyorm ama sivilce cikmiyor daha zararli ama çay la falan iyi gidiyr napim 😁
Minay97 Icim rahatladi yaa) bir iki kere yemiwdim 15 haftalik hamileyim Cok Wukur evde her kes delirmiwdi cok zararli neden yedin diye😂 cok canim cekiyorr napimmm dayanamiyorum ben her gun yerim ama korku )