Öyle iki haftada 10:12 günde bir sıkıntı olmaz zaten ultrasonlarda falan bazen yanlış da gösterebiliyorlar hani benim bebeğime doktor iki hafta geride demişti diğer hafta gittiğimizde haftasını yakalamış dedi. Başka doktora bunu söylediğimde bu bir sıkıntı değil eğer iki haftadan daha fazla olursa dört hafta gibi bir süreç olursa veya iki hafta deyipte başka bir kontrolde bu iki haftaArtarsa üç hafta dört hafta olursa o zaman sıkıntı demişti gerilik açısından ilerde olması da pek bir sıkıntı değil ama kesin diye bir şey de yoktur hani ultrasonlar yanlış gösteriyordur yani. Kesin bir ölçüm bir şey değil bir sonuç değil