Ayseturkoz Ya bende bişey sorayim belki cevaplayan olur bende bugün 38+3 oldum ama bebeğin başı en başından beri dönmemiş makat gelişi devlet hastanesine gidiyorum bekletiyorlar kimsede bişey demiyor şuan sezeryan görünüyor özele mı gitsem muayne için sezeryan günü için falan napcağımı bilmiyorum