Üç gün önce kusmaktan ölüyordum kan kusmaya başladım ki doktorum hemen gelmemi söyledi.gittik serum takıldı serumdam sonra bir anda acıkmaya başladım çünkü zaten açtım ama kusmaktan bunu hissetmiyordum.eğer düzelmezsem sürekli serumla damardan besleneceğimi söyledi.bir hap yazdı hemen serumun arkasından o hapı içtim.24 saatte bir içiyorsun dil üstü.bu sayede bulantım bitti sayılır.halsizlik baş dönmesi devam ediyor ama kusma kesildi çok şükür.benim gibi olan varsa doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz.ZOFRAN 4 mg ilacın ismi.