32 haftadan merhaba hanımlar carsamba gününden beri erken doğum riskim başladı serumlar igneler haplar yok nstde sancı ve rahimde kasılmam cıkıyor nidicard içtim 2 tane saat 10 da tekrar 2 tane içip nstye gircem benim gibi yaşayan veya aynı durumda oldugumuz hamiş anneler varmı umarım erken dogum olmaz 😓