Elagny97_ YarenSmile ben canım aynı şikayetle gittim düşük tehlikesi var dediler. Kahverengi akıntı gelmeye başladı ilaç başlandı 2 haftadır sadece yatıyorum 😥
123445 Elagny97_ ben doktoruma sordum bana verdiği cevap bu şekilde oldu 8. Haftaya kadar kasık ağrım oldu benim
YarenSmile 123445 tutunma kanamam olmuştu 10 gün önce sonra kahverengiye döndü progestan alıyorum fitil olarak kalp atışı duymamıştık pazartesi çağırmıştı doktor. ama kesenin etrafında kanama yok demişti. şimdi hafif bel ağrım var. çok korkuyorum 😕
Eeezgi Mugee09 her gün değil çok nadir pıt pıt hissediyorum önceleri bebek olduğunu anlamamıştım bile bağırsak falan diyodum son 3-4 gündür aa evet bebekmiş dedim doktor da anlatınca hareketi
Mugee09 Eeezgi ben de bı iki gündür öyle mi değil mi bilmediğim tek tük hareket oldu ama daha evet Bebek diyemiyorum bu durum hem uzuyor hem korkutuyor İnsAllah iyiyizdir 🤲
busratunk5 123445 ilk gebelikte 5.5 aylıkken çıktı baya geç çıktı yani . 2. Cide nasıl olur bilemiyorum