Caglahassan Kızlar selam yarın 32 olacağız ayak bileklerim gittikçe daha çok şişiyor magnezyum içiyorum ama çalışıyorum halen ondan mı acaba hep uzatmak mı gerekiyor ayakları baya şişti çünkü 😱😱😓
nil_sugra Caglahassan doktorunla konuşmalısın canım. El ve ayak bileği şişmesinin altında bazen farklı sebepler olabiliyor. Preeklamsi gibi..! Tansiyon sorunun var mı?
ags Caglahassan sürekli oturmak zorundaysanız bu da çok etkiliyor. Gün içinde ayakları havaya kaldırmak ya da altına yastık koyarak yükseltmek uzun vadede işe yarıyor fakat bir gün yapmayınca hemen şişiyor. Çalışırken de haliyle zor olur. Kolaylıklar diliyorum ☘️
Zuhal1 Caglahassan 20.haftadan beri bu sıkıntı maalesef bendede var canım gerekli tahliller herşey yapıldı edildi hiç bişi çıkmadı ayaklarımın altı çok ağrıyor aşırı derece ayakta çok durmaktan ve sıcaklarda oluyor… Varis corabı verdiler onuda hergün yıkıyorum sıcaklarda ayaklarımı pişiriyor giymesi dert çıkarması ayrı dert…
Caglahassan ags çok teşekkür ederim aynen uzatamadım bugün çok işim vardı evdeyken biraz rahat oluyorum yine😊
bkaya 33e girer girmez ayak sorunu bende de başladı evden çalışıyorum bu nedenle gün içinde biraz ayakta kalsam akşam şişlikten sızlamasından duramıyorum, gün içerisinde uzatıp yukarıda tutarsam sorun olmuyor.