deletedmom01 isminaz nobetçi doktor oluyor aciller açk bende yarın gitcektim ama doktorum yokmua çarşamba gidicem.
deletedmom351 YcelMlayimYldrm Emin misiniz benim de yarın randevum var şimdi aklıma geldi özele gidiyorum açık olur mu?
YcelMlayimYldrm deletedmom351 eminim canm benim de yarın randevum var çünkü. Ama sen yine de hastaneni bir ara istersen
Zuhrenasyazici deletedmom351 ben özel hastanede çalışıyordum resmi tatillerde izinli oluyorduk ama her özel hastane için geçerli değil bu sen hastaneni ara